Wil je dit jaar je medewerkers verrassen met een onvergetelijk kerstevent? Denk dan eens aan een kerstmarkt op locatie! Bij ons kun je een kerstmarkt op maat laten maken voor jouw bedrijf en personeel. We creëren een gezellige en feestelijke sfeer met prachtige decoratie, entertainment en natuurlijk de kerstkraampjes.
Een kerstmarkt voor bedrijven op jouw eigen locatie is dé manier om een persoonlijk moment te creëren voor je personeel. Onze kerstmarkten bieden tientallen kerstkraampjes met diverse thema's, zoals koken, wijn en wellness. Elk kraampje heeft een uniek assortiment aan passende cadeaus, zodat er voor ieder wat wils is. We bespreken graag met jou welke thema's en assortimenten het beste bij jouw bedrijf en personeel passen.
Wanneer de kerstmarkt voor je personeel is opgezet, krijgt elke medewerker een leuke kerstshopper en gepersonaliseerde muntjes met een vooraf bepaalde waarde. Zo kunnen ze zorgeloos shoppen bij de verschillende kerstkraampjes en hun persoonlijke keuzes maken. Het organiseren van een kerstmarkt is mogelijk vanaf een orderwaarde van € 30.000,- excl. B.T.W.
Een kerstmarkt voor personeel is niet alleen een gezellig en feestelijk event, maar ook een unieke manier om de teamgeest te versterken. Je medewerkers kunnen samen shoppen, genieten van het entertainment en elkaar beter leren kennen. Zo creëren we samen een onvergetelijk moment voor jouw bedrijf en personeel.
We bespreken jouw wensen en ideeën voor de kerstmarkt en gaan daarna aan de slag met het ontwerp, rekening houdend met de locatie, het budget en de voorkeursdatum.
Op de dag van het kerstevent komen wij naar jouw bedrijfsruimte, beginnen we met decoreren, zorgen we ervoor dat de marktkramen opgesteld worden en stallen we het assortiment aan cadeaus uit.
We hebben een origineel assortiment aan cadeaus in verschillende prijsklassen. Indien gewenst kunnen we zorgen voor catering en entertainment. Zo kan iedereen genieten van een gezellige dag op de kerstmarkt.
Na afloop van de kerstmarkt zorgen wij voor een nette afbouw en bespreken we met jou hoe het evenement is verlopen en eventuele verbeterpunten voor volgende keren. Ook regelen we een passend geschenk voor afwezigen.
Iedere klant krijgt een contactpersoon aangewezen. Zo kan Merel jouw contactpersoon worden. Merel beantwoordt alle vragen die je hebt, begeleid je tijdens je showroombezoek en weet alles van jouw wensen af zodat jij het perfecte geschenk voor je medewerkers krijgt.
Benieuwd naar hetgeen waar wij toe in staat zijn? Bekijk enkele klantcases en/of maak een afspraak in onze showroom. We vertellen je er graag meer over en laten graag voorbeelden zien.